Raya + Background

Haha..Two title terus..Kite mulakan dengan backround dulu lah..Kite dah  tukar background!Itu boyfriend kite..Handsome kan die?Memang handsome pon..Tak perlu jealous..Haha..Die Kim Hyun Joong..Dah pernah cerita kan?So,x payah la ulang2 dah..Nak tau biodata die?HA!Amik kau!

Kim Hyun Joong Profile :
Name: 김현중 / Kim Hyun Joong (Gim Hyeon Jung)
Profession Actor, singer
Birth date: 1986-June-6(Kite pon JUNE jugak:D )
Birthplace: Seoul, South Korea
Weight: 68kg
Height: 180cm
Blood type: B
Star sign: Gemini
Education : Kyonggi University (Graduated from Hanyang High School, Seoul)
Talents: Playing the guitar, piano, dancing
Motto: Life is what you make with one chance
Idol : Lee Hyori
Dream girl : straightforward, like friend
Own body part that like most : eyes
In 2008 starred in MBC variety show, “We got married”; 2009 Korean Drama Boys Over Flowers (South Korean version of “Meteor Garden”), which of Yoon Ji-Hoo

Hebatkan?Kite boleh tau..Haha..

Pasal raya pulak..First raya dpt 20 HENGGET je..Pastu,raya ke-2 pegi la Johor pulak..Ingatkan lagi banyak la duit nye bertambah,padahal plus 3 HENGGET je..Dah la asik kene buli ngan nenek *atok aku punye adik* yg ___________ haish...Geram gile2!Nenek,cerita yg lama x payah la dikenang-kenangkan..Saya tau,nenek x berapa suke dgn arwah adik ipar nenek iaitu nenek saya..Tp,jgnlah sampai benci keturunan die nek..Kitorang x buat salah ape pon Nek..Haih..Pegi Johor,buat itu x boleh,ini x boleh,duduk situ x boleh,sini x boleh..Habis tu?Memang aku bengang gila masa kat sana..Nasib baik balik hari...Bukan aku je yg x tahan sepupu sepapat aku,makcik pakcik aku..Semua lah keluarga aku ! Buat pinggan polystyrene yg baru berapa SEN jd kipas pon salah..Yang kitorang dh kotorkan pon sanggup die amik balik...Sanggup terkejar-kejar..Nak senyum pon x reti..Senyum dgn belah keluarga die je...Entah mana lah hilangnya bibir die tu smpi x boleh nk senyum...Tandas kat situ kan ada dua,kakak sedara aku tanye la die "tandas yg kat dalam ni ada air x?" Die jwb dgn nada yg agak kurang ajar sekali "tandas kat luar tuu kan ada!Pegi la kat sana!" Kurang ajar kan?Kakak sedara aku pon,terpaksa la pegi tandas kat luar tu...Dah la selipar aku jd selipar jamban dorang!Haih!Kitorang memang x tahan gila..Aku dpt balik awal sebab ayah aku ada...Kebetulan pulak ayah aku ada keje..Alhamdulillah..Ayah aku dtg pon sbb nak tengok moyang aku je..Yelah,moyang aku dah tua,Tak tau lagi bile boleh jumpa die...Die pon dh sakit2..Sepupu2 aku x dpt balik awal sbb x de transport..Makngah n maklong aku lambat...Kitorang duduk luar je..Habis dah kat dlm rumah semuanya tempat die mcm mane..Nenek tu tau nak duit je..Suka org yg kaya2 je...Mentang2  lah makcik aku yg kaya tu x dtg,layan kitorang mcm kucing...Memang x best gila raya tahun ni..Arwah Jaddah,arwah Cik Fidak,Arwah Cik Abil,dah takde..Ini pulak plus lagi dgn Mak ngah aku belah mak aku sakit,sakit..Dah nazak..Taktau berapa lama lagi die boleh tahan..Memang tinggal tulang dgn kulit je die..Ayah aku kate,die dh x lama dah hidup..Sebab hidung dh jatuh,kaki dah lurus...Memang x best raya tahun ni..Dah la..Dah sakit dah jari ni..Assalamualaikum~
Thankyou reading my story .