UPSR ! UPSR ! UPSR !

Paper tadi BM takut gile lah.Math ok la.BM pamahaman aku banyak taram menaram.BM penulisan pulak salah buat yg bahagian B punye.Orang karangan aku pegi buat catatan.Good girl!Dah yg betul2 ni la kau nak salah2.Esok MT paper 1.Arh!!!Takuit takuit lah I ! Aku tak tau knp tadi kat sekolah nak pee x habis2.Takut sangat kot.Dah la sejuk,sakit perut aku.Rase macam nak buang je.Aku x boleh sejuk2,kalau tidak hadas besar aku datang men jelma lah.Harap2 aku dpt result yg terbaik.Sekurang kurang nye 3A pon jd la.Aku tak suke gila orang gune bahasa rempit.Sumpah aku benci gila.Contoh.Titew cyunk awwuk!Iyew k0wt.Apew k0 ni ? Xnak lah titew.Titew x cuke.Macam2 lagi lah..Ape korang ni?Tak pernah belajar bahasa melayu ke?Ke korangni lupe daratan?Kat sekolah korang belajar bahasa melayu ke bahasa tamil?Sampai x reti nak mengeja and menaip and menulis!Benci!Okay.Tu bukan topic sebenar.Nayli kan suka tukar topic ^_^..Haha..Byebye.Assalamualaikum.Good luck for all year 6.
Thankyou reading my story .